Od 4 ks doprava na výdejní místo Zásilkovny zdarma.

Obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky pro prodej zboží společnosti FeWo, s.r.o.

(Platné od 1.8. 2022)

Společnost FeWo s.r.o., Kunčice n.L. 155, 543 61 Kunčice n.L., IČ 48171425, DIČ CZ48171425 (plátce DPH),  zapsaná v obchodním rejstříku Kraj.soudu v Hr.Králové, oddíl C, vložka 4759, dat.zápisu 30.7.1993 dnešního dne vydává následující všeobecné podmínky pro prodej zboží:

I. Rozsah způsobnosti

Tyto všeobecné podmínky se vztahují na prodej zboží společnosti FeWo s.r.o. registrovaným zákazníkům pro jejich podnikání a tvoří nedílnou součást kupní smlouvy. Kupní smlouva bude uzavřena buď konkludentně na základě objednávky nebo prostředky komunikace na dálku, zejména prostřednictvím sítě internet, ve smyslu § 2079 a násl. zák. č. 89/2012 Sb. (dále jen občanský zákoník).

II. Definice

  1. Prodávajícím je společnost FeWo s.r.o.,  IČ 48171425,  se sídlem Kunčice n.L. 155, 543 61 Kunčice n.L., zapsaná v obchodním rejstříku Kraj.soudu v Hr.Králové, oddíl C, vložka 4759.
  2. Kupujícím je registrovaný zákazník, kterému po splnění podmínek přidělil Prodávající zákaznický účet přístupný po zadání přihlašovacího jména a hesla.
  3. Zbožím se rozumí zboží uvedené v nabídce Prodávajícího, v den objednávky.
  4. Cenou rozumí se cena uvedená v ceníku Prodávajícího platného v den objednávky.

III. Registrace zákazníka

  1. Není-li dohodnuto jinak, zákaznický účet může Prodávající zřídit na základě písemné žádosti doložené kopií oprávnění k podnikání a k daňové registraci.
  2. Podmínky a postup registrace zákazníka je uveden na webových stránkách Prodávajícího.
  3. Prodávající má právo zřízení zákaznického účtu odmítnout nebo zákaznický účet zrušit; tím není dotčeno právo Kupujícího objednat zboží jinou formou.
  4. Prodávající odpovídá za to, že s identifikačními údaji, které poskytl Kupující a umožňují Kupujícímu přístup k jeho zákaznickému účtu, bude nakládat jako s důvěrnými informacemi. Prodávající neodpovídá za zneužití zákaznického účtu.
  5. Kupující je povinen neprodleně informovat Prodávajícího o změnách ve svých identifikačních údajích.

IV. Objednávky

  1. Kupující objednává zboží u Prodávajícího buď písemně nebo prostřednictvím sítě internet, nebo jiným dohodnutým způsobem. Zasláním a/nebo vystavením objednávky Kupujícím je automaticky potvrzen i souhlas Kupujícího s těmito Všeobecnými obchodními podmínkami.
  2. V objednávce musí být uvedeny přinejmenším následující údaje:

a) označení Kupujícího (jméno, příjmení, bydliště fyzické osoby, identifikační číslo, nebo obchodní firma a sídlo právnické osoby, identifikační číslo, jméno a příjmení osoby jednající jménem právnické osoby, uvedení funkce této osoby, kontaktní údaje - telefon, elektronická adresa)

b) identifikace zboží (barva)

c) množství zboží

d) dodací adresa: výdejní místo Zásilkovny či adresa pro doručení na adresu zákazníka (Zásilkovna HD)

      3.Prodávající objednávku potvrdí, teprve potvrzením objednávky je kupní smlouva uzavřena. Potvrzením objednávky Kupující potvrdí zboží, jeho cenu a způsob a dobu dodání zboží. Potvrzení může být provedeno telefonicky, písemně, elektronickou poštou nebo dodáním objednaného zboží.

V. Cena zboží

  1. Aktuální cena zboží pro Kupujícího je uvedena v ceníku na webových stránkách Prodávajícího.
  2. Cena je splatná podle volby Prodávajícího buď při převzetí zboží (dodání na dobírku) nebo na základě faktury – daňového dokladu se splatností před dodáním zboží.
  3. Prodávající se může v jednotlivých případech s Kupujícím dohodnout na odlišném způsobu úhrady ceny.
  4. Úhrada ceny se děje na účet Prodávajícího. Číslo účtu naleznete na faktuře - daňovém dokladu

VI. Výběr zboží

  1. Kupující odpovídá za to, že si zboží řádně vybere a že zboží odpovídá účelu, ke kterému jej Kupující hodlá použít. Prodávající poskytne Kupujícímu při výběru zboží konzultace a pomoc, zpravidla telefonickou nebo elektronickou formou. Za vadu zboží se nepovažuje, pokud se po dodání zboží ukáže, že zboží je nevhodné pro účel zamýšlený Kupujícím. Prodávající je oprávněn tyto případy řešit individuálně.
  2. Zboží nabízené k prodeji Prodávajícím je způsobilé k uvedení na trh na území České republiky, Slovenské Republiky.

VII. Dodání zboží

  1. Zboží bude Kupujícímu dodáno na základě volby Prodávajícího nebo podle dohody s Kupujícím prostřednictvím smluvního přepravce určeného Prodávajícím. Jiný způsob dodání zboží je třeba vždy dohodnout předem s Prodávajícím.
  2. Vlastnické právo ke zboží, nebezpečí poškození, ztráty a zničení zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí zboží.
  3. Součástí zboží je vždy i Návod k montáži zasílaný elektronicky na e-mail  kupujícího při odeslání zboží.

VIII. Záruka za kvalitu

  1. Prodávající poskytuje na zboží záruku v trvání 24 měsíců.
  2. Práva z odpovědnosti za vady nelze uplatnit v případě, že výrobek byl používán v rozporu s Návodem k montáži, či v rozporu s účelem, pro který je výrobek určen.
  3. Je právem Prodávajícího určit, jakým způsobem bude vada zboží odstraněna, tj. zda dojde k výměně zboží za jiné, bezvadné, či k opravě zboží, či ke slevě z ceny. Nároky z odpovědnosti za vady se řídí občanským zákoníkem.
  4. V případě, že Kupující zašle k opravě zboží prostřednictvím držitele poštovní licence, či prostřednictvím zasilatele či dopravce, je povinen ho zaslat v původním obalu. V opačném případě jakákoli změna na zboží, poškození, ke kterým by mohlo dojít v průběhu přepravy, jdou k tíži Kupujícího.
  5. Prodávající je oprávněn odmítnout převzetí zboží, které je mu doručeno jinak, než v původním obalu.
  6. Zboží je odesíláno prostřednictvím Zásilkovny. Prodávající splní svou povinnost dodat zboží v okamžiku předání zásilky k přepravě. Převzetím zboží od Zásilkovny  přechází na kupujícího nebezpečí škody na věci.

IX. Odpovědnost za škodu

  1. Prodávající odpovídá za škodu způsobenou Kupujícímu prodaným zbožím nejvýše do kupní ceny tohoto zboží

X. Závěrečná ustanovení

  1. Právní vztahy mezi Prodávajícím a Kupujícím neupravené těmito všeobecnými dodacími podmínkami se řídí občanským zákoníkem (zák. č. 89/2012 Sb.).
  2. Smluvní strany berou na vědomí, že Kupující je podnikatel, který zboží kupuje v rámci své podnikatelské činnosti a nemůže tak koupené zboží vrátit do čtrnácti (14) dnů od doručení předmětného zboží, nedošlo-li k prokazatelnému, podstatnému porušení příslušných kupních podmínek.
  3. Veškeré spory vzniklé mezi Prodávajícím a Kupujícím se budou snažit řešit vzájemnou dohodou. V případě, že se strany nedohodnou, budou spory řešeny soudní cestou u pražského příslušného soudu České republiky.

FeWo s.r.o.

 

____________________________________________________________________________________________________________________________

Příloha č. 1 - Formulář pro reklamaci

Adresát:  FeWo s.r.o.,  IČ 48171425,  se sídlem Kunčice n.L. 155, 543 61 Kunčice n.L.

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace, případně uvedení čísla bankovního účtu pro poskytnutí slevy:

 

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem včetně data a způsobu vyřízení reklamace.

Datum:

Podpis:

 

____________________________________________________________________________________________________________________________

 

Příloha č. 2 - Formulář pro odstoupení od Smlouvy

Adresát:  FeWo s.r.o.,  IČ 48171425,  se sídlem Kunčice n.L. 155, 543 61 Kunčice n.L.

Tímto prohlašuji, že odstupuji od Smlouvy:

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Specifikace Zboží, kterého se Smlouva týká:

 

Způsob pro navrácení obdržených finančních prostředků, případně uvedení čísla bankovního účtu:

 

 

Je-li kupující spotřebitelem má právo v případě, že objednal zboží prostřednictvím e-shopu společnosti FeWo s.r.o.,  IČ 48171425, („Společnost“) nebo jiného prostředku komunikace na dálku, mimo případy uvedené v § 1837 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů odstoupit od již uzavřené kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to bez uvedení důvodu a bez jakékoli sankce. Toto odstoupení oznámí kupující Společnosti písemně na adresu provozovny Společnosti nebo elektronicky na e-mail uvedený na vzorovém formuláři.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, zašle nebo předá Společnosti bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, zboží, které od ní obdržel.

Odstoupí-li kupující, který je spotřebitelem, od kupní smlouvy, vrátí mu Společnost bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného zboží) včetně nákladů na dodání, které od něho na základě kupní smlouvy přijala, stejným způsobem. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Společnost nabízí, vrátí Společnost kupujícímu náklady na dodání zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží. Společnost není povinna vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než ji kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží Společnosti odeslal.

 

Datum:

Podpis: